så finns bland annat detta träd. Det är ett träd som jag uppskattar och det är så fint i alla våra olika väderlekar och säsonger. Lite trädkramare är jag 🙂
I det Hallwylska palatset fanns det många telefoner placerade på olika ställen. Dåtidens kommunikationsväg. Platserna inte direkt kiosker men ändå en plats.